Konsultacja

Konsultacja to idealna okazja aby poznać nas lepiej! W trakcie konsultacji będziecie mogli opowiedzieć nam o organizowanym wydarzeniu, o Waszych oczekiwaniach i inspiracjach. Dzięki temu będziemy mogły przygotować szczegółowy kosztorys oraz ofertę dalszej współpracy, skrojoną idealnie pod Wasze potrzeby. Na tym etapie nie ponosicie żadnych kosztów.

Koordynacja

Koordynacja wydarzenia to oferta skierowana do osób, które dopięły organizację swojego wydarzenia na ostatni guzik, ale w tym ważnym dniu wolałyby skupić się na zabawie i spędzaniu czasu z bliskimi. Zajmiemy się stworzeniem scenariusza całego dnia oraz będziemy koordynować prace wszystkich podwykonawców od wczesnych godzin porannych.

Event designer

Pakiet Event Designer jest idealny dla osób, które szukają pomocy w wyborze stylu i dopasowaniu do niego wszystkich elementów wydarzenia.

Na podstawie rozmowy, przeprowadzonej w trakcie konsultacji, wspólnie będziemy mogli wypracować design, który będzie idealnie odpowiadał Waszym preferencjom. 

W ramach pakietu oferujemy pomoc w następujących obszarach:

  • Przygotowanie wstępnego kosztorysu
  • Dobór stylizacji przyjęcia na podstawie Waszych inspiracji i preferencji
  • Wybór lokalu
  • Znalezienie podwykonawców takich jak fotograf, filmowiec, firma dekoratorska, papeteryjna, cukiernia, makijażystka, fryzjer itd., prezentacja oraz analiza ich ofert
  • Kontakt z podwykonawcami (rezerwacja terminów, negocjacja cen, analiza umów)
  • Wybór zaproszeń
  • Wybór menu, drinków i wyrobów cukierniczych
  • Wybór prezentów dla Gości
  • Dopasowanie i organizacja atrakcji, które miałyby odbyć się w trakcie przyjęcia

Kompleksowa organizacja

wraz z koordynacją

Wybierając pakiet kompleksowej organizacji możecie liczyć na to, że zadbamy o każdy element Waszego wydarzenia.

Ten pakiet jest stworzony aby całkowicie zredukować stres związany z organizacją.
Od pomocy w wyborze lokalu i motywu przewodniego, przez kontakt z podwykonawcami aż po stworzenie scenariusza i koordynację imprezy. Będziemy z Wami w stałym kontakcie w trakcie całego okresu przygotowawczego.

Pakiet kompleksowa organizacja zawiera wszystkie elementy pakietu Event Designer, a dodatkowo oferujemy:

  • Przygotowanie kosztorysu i czuwanie nad budżetem oraz płatnościami
  • Opracowanie harmonogramu przygotowań
  • Rozliczenia z podwykonawcami
  • Zaplanowanie transportu i noclegów
  • Stworzenie scenariusza imprezy
  • Pełna koordynacja od wczesnych godzin porannych do północy
  • Czuwanie nad pracą podwykonawców
  • Stały kontakt od pierwszego dnia współpracy aż po dzień wydarzenia
  • Demontaż dekoracji
  • Czuwanie nad realizacją filmu i zdjęć

Zostaw wiadomość

A my się z Tobą skontaktujemy!